środa, 12 marca 2014

Po winie...

Gdzieś kiedyś widziałam zawieszki zrobione z korka. Pomysł bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam uczynić własne, jednak w zupełnie innym stylu niż te, które mnie zainspirowały. Oprócz zawieszek, zrobiłam także kolczyki, dwie pary. Jedna z nich na specjalne zamówienie ;)
Korek pokroiłam nożykiem do tapet, następnie pomalowałam takie plasterki na wybrane kolory i po wielu bluzgach i wielu mililitrach wylanych farbek, prezentują się tak:


Zawieszka z kwiatkiem także już poszła w cholerę, tj. do nowej właścicielki ;)

2 komentarze:

  1. Hm...a czy inne specjalne zamówienia będą jeszcze przyjmowane!? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co się stało, ale mi zjadło odpowiedź ;)
    Zamówienia będą przyjmowana, ale trzeba będzie troszku poczekać na realizację :D

    OdpowiedzUsuń